Księgowość, prawo, doradztwo, networking

Aktualności

Reklama w Messengerze – rodzaje i korzyści

Wiadomą rzeczą jest, że Facebook daje bardzo duże zasięgi, dlatego wiele osób korzysta z niego w celach reklamowych. Co zatem zrobić, aby wyróżnić się na nim na tle innych firm z naszej branży? Otóż dodatkowe funkcje reklamy które pomogą nam lepiej dotrzeć do klientów zapewnia w ..

SXO – co to jest?

SXO, czyli Search Experience Optimization. Niektórzy twierdzą, że jest to następca SEO i odpowiedź na zmiany, jakie zachodzą w wyszukiwarkach. Jest to zapewne nowy standard w branży, którego nie można traktować jako trend przejściowy w marketingu, lecz jako wyższy poziom pozycjonowania. ..

Jak zmieniać zasoby w materiały marketingowe?

Wiele firm opracowuje plan sprzedaży i marketingu, ale bardzo często pojawiają się w nim brakujące elementy i słabe punkty. Zrozumienie rozwoju strategii sprzedaży i marketingu pozwala określić, czy nasz aktualny plan w pełni wykorzystuje nasz potencjał, aby osiągnąć cele rozwoju nasze ..

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.