Aktualności
Reklama w Messengerze – rodzaje i korzyści
Wiadomą rzeczą jest, że Facebook daje bardzo duże zasięgi, dlatego wiele osób korzysta z niego w celach reklamowych. Co zatem zrobić, aby wyróżnić się na nim na tle innych firm z naszej branży? Otóż dodatkowe funkcje reklamy które pomogą nam lepiej dotrzeć do klientów zapewnia w ..
Kompetencje miękkie – na czym polega ich specyfika?
Każdego dnia w biznesie mamy do czynienia z rozwiązywaniem problemów, które wzbudzają w nas różne emocje i wymagają odpowiednich zachowań. Kompetencje twarde są związane bezpośrednio z naszymi zawodowymi np. obsługa komputera, Excela, samochodu, itp. Kompetencje miękki, z kolei, ściś ..
Link afiliacyjny – co to jest i jak go wykorzystać?
Wyobraź sobie, że skorzystałeś z usług firmy szkoleniowej, z której jesteś niezwykle zadowolony. Otrzymujesz od niej możliwość otrzymania prowizji za polecenie kolejnego klienta. Firma generuje dla Ciebie link, który wysyłasz swojemu koledze po fachu. On również (po tygodniu, dwóch), ..
SXO – co to jest?
SXO, czyli Search Experience Optimization. Niektórzy twierdzą, że jest to następca SEO i odpowiedź na zmiany, jakie zachodzą w wyszukiwarkach. Jest to zapewne nowy standard w branży, którego nie można traktować jako trend przejściowy w marketingu, lecz jako wyższy poziom pozycjonowania. ..
Jak zmieniać zasoby w materiały marketingowe?
Wiele firm opracowuje plan sprzedaży i marketingu, ale bardzo często pojawiają się w nim brakujące elementy i słabe punkty. Zrozumienie rozwoju strategii sprzedaży i marketingu pozwala określić, czy nasz aktualny plan w pełni wykorzystuje nasz potencjał, aby osiągnąć cele rozwoju nasze ..