Księgowość, prawo, doradztwo, networking

Aktualności

Fake newsy – jak obronić przed nimi markę?

Fake newsy, czyli kłamliwe i nieprawdziwe treści, są plagą mediów społecznościowych. Bardzo często mają kontrowersyjne, ale przyciągające uwagę nagłówki, dzięki czemu są często i chętnie klikane przez użytkowników. Fałszywe informacje stanowią duże zagrożenie dla marki, gd ..

Polecenia i rekomendacje – jak pozyskiwać?

Jeśli prowadzimy firmę i oferujemy swoje usługi klientom, to koniecznie musimy zadbać o informację zwrotną w formie komentarzy, pozytywnych opinii, case studies, zgody na publikację. Wszystkie te niezbędne elementy, nie tylko wspomagają rozwój naszego biznesu, ale pozwalają też pozyskiwa ..

Strona WWW – jak napisać dobry tekst o firmie?

Strony „O nas” lub "O firmie" są najczęściej odwiedzanymi zakładkami każdej strony firmowej. Niejednokrotnie to właśnie przeglądając te zakładki, potencjalny klient dokonuje wyboru odnośnie skorzystania, bądź nie, z naszych usług. Dlatego tak istotne jest stworzenie niezwykle inter ..

Landing page – co to jest?

Landing page jest to pierwsza strona, na którą trafia odwiedzający pozyskany wskutek podejmowanych przez firmę działań. Inaczej nazywana jest stroną docelową, stroną lądowania, stroną produktową, lub micropage, microsite. Może być ona stroną samodzielną, mikrostroną lub też elem ..

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.