Aktualności
Jak zmieniać zasoby w materiały marketingowe?
Wiele firm opracowuje plan sprzedaży i marketingu, ale bardzo często pojawiają się w nim brakujące elementy i słabe punkty. Zrozumienie rozwoju strategii sprzedaży i marketingu pozwala określić, czy nasz aktualny plan w pełni wykorzystuje nasz potencjał, aby osiągnąć cele rozwoju nasze ..
Jakie czynniki wpływają na PRODUKTYWNOŚĆ pracy?
Bardzo trudno jest utrzymać równomierny poziom skupienia na swoich obowiązkach w ciągu całego tygodnia. Problem ten dotyczy zarówno freelancerów, jak i pracowników zatrudnionych na etacie. Niezależnie od tego, czy pracujemy 40 godzin od poniedziałku do piątku, czy też pracujemy zadaniowo ..
Czego boją się klienci i jak temu zaradzić?
Obiekcje klienta pojawiają się właściwie na każdym etapie procesu sprzedażowego. Pocieszające jednak jest to, że nie zawsze muszą one oznaczać twardą odmowę. Zatem umiejętna neutralizacja tych obiekcji, pomaga przeprowadzić niezdecydowanego klienta przez całą ścieżkę zakupową. ..
Chcę dostawać maile – dlaczego email marketing ciągle działa?
Mailing reklamowy jest w dzisiejszych czasach najskuteczniejszym sposobem promocji i reklamy. Dziennie wysyłane są miliony maili z propozycjami współpracy, ofertami i informacjami. Skuteczny mailing reklamowy ma zachęcić odbiorców do wykonania określonej czynności: zakupu produktu czy też ..
Silna psychika przedsiębiorcy – jak ją budować?
Przedsiębiorca, osoba, która prowadzi biznes w Polsce, to osoba godna podziwu. Żeby robić to skutecznie, nie tylko musi znać się na sprzedaży, marketingu, księgowości, czy znać na wylot swoje produkty lub usługi. Musi też podejmować decyzje bez najomości wszystkich informacji, dobrze z ..