Księgowość, prawo, doradztwo, networking

Aktualności

Jakie czynniki wpływają na PRODUKTYWNOŚĆ pracy?

Bardzo trudno jest utrzymać równomierny poziom skupienia na swoich obowiązkach w ciągu całego tygodnia. Problem ten dotyczy zarówno freelancerów, jak i pracowników zatrudnionych na etacie. Niezależnie od tego, czy pracujemy 40 godzin od poniedziałku do piątku, czy też pracujemy zadaniowo ..

Czego boją się klienci i jak temu zaradzić?

Obiekcje klienta pojawiają się właściwie na każdym etapie procesu sprzedażowego. Pocieszające jednak jest to, że nie zawsze muszą one oznaczać twardą odmowę. Zatem umiejętna neutralizacja tych obiekcji, pomaga przeprowadzić niezdecydowanego klienta przez całą ścieżkę zakupową. ..

Silna psychika przedsiębiorcy – jak ją budować?

Przedsiębiorca, osoba, która prowadzi biznes w Polsce, to osoba godna podziwu. Żeby robić to skutecznie, nie tylko musi znać się na sprzedaży, marketingu, księgowości, czy znać na wylot swoje produkty lub usługi. Musi też podejmować decyzje bez najomości wszystkich informacji, dobrze z ..

Efektywność reklamy a wizerunek marki

Reklama to jedno z najważniejszych narzędzi marketingu w walce o klienta. Służy nie tylko do przekazywania informacji o nowych produktach, ich użyteczności, cenie i dostępności, lecz stanowi również narzędzie w procesie budowania wizerunku marek produktów i usług w umysłach konsumentó ..

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.