Księgowość, prawo, doradztwo, networking

Aktualności

Czym różni się szef od lidera?

Szef i lider to dwie różne kategorie osób pełniących role w organizacji, które różnią się w podejściu do zarządzania i wpływu na zespół. Zacznijmy więc od krótkiej charakterystyki szefa. Szef korzysta z formalnej władzy przypisanej mu przez stanowisko i hierarchię organizacyjną, ..

Jak sobie poradzić z trudnym pracownikiem?

Istnieje wiele czynników, które mogą sprawić, że pracownik staje się trudny w zarządzaniu lub współpracy. Warto szybko reagować na takie zachowania, ponieważ w tej sytuacji zagrożony jest spokój pracy nie tylko tej osoby, ale również osób z jej zespołu oraz całej firmy. Jeśli p ..

Turkusowy model zarządzania firmą

Turkusowy model zarządzania firmą jest koncepcją, która zakłada, że sukces organizacji zależy od nawiązania trwałych relacji opartych na ZAUFANIU, WSPÓŁPRACY I RÓWNOŚCI. Głównym celem tego modelu jest harmonijne i zrównoważone funkcjonowanie firmy, z zachowaniem dbałości zarówno ..

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.