Aktualności
Opisy produktów a SEO
Opisy produktów to podstawy element każdego biznesu e-commerce, czyli firm oferujących swoje produkty w sklepach internetowych. Można nawet pokusić się o stwierdzenie, że stanowią one zdecydowaną większość treści na stronie każdego sklepu internetowego. Zatem ich duży wpływ na postrz ..
Click & Collect – jak działa i dlaczego warto?
Click & Collect, czyli usługa „kliknij i odbierz”, jest hybrydową metodą zakupu online i offline. Umożliwia ona użytkownikom wybór i zakup towarów przez internet, a odebranie ich w sklepie lub w innym punkcie odbioru. Taka możliwość zakupu przez internet i odbioru w sklepie nie ..
Co to jest Brand Purpose?
Brand purpose – inaczej mówiąc brand ideal lub też „słuszna sprawa” jest to wyższy, na ogół pozamaterialny, cel istnienia marki. W tym znaczeniu funkcjonuje ona po to, aby poprawiać życie ludzi. Najnowsze badania potwierdzają, że wyższy cel – brand purpose, czy też brand id ..
Jak zwiększyć swoje przychody?
Istnieje wiele modeli biznesowych zakładających zwiększenie przychodów, a najbardziej popularne okazują się być te tradycyjne, które preferują cztery sposoby: - wzrost liczby klientów, - podniesienie wartości średniej transakcji, - zwiększenie częstotliwości zakupów, - podniesien ..
10 pomysłów jak wprowadzić CSR do sklepu
Bardzo nas cieszy fakt, że coraz więcej firm działa z ideą CSR i bierze pełną odpowiedzialność za wpływ swojej działalności na Klientów, dostawców, a także pracowników i środowisko. CSR (ang. Corporate Social Responsibility) to ..