Aktualności
Social selling – czy sprzedaż społecznościowa zastąpi telemarketing?
Hasło social selling staje się coraz bardziej popularnie w szeroko pojętym marketingu, choć używane bywa w różnych kontekstach. Za hasłem social selling kryje się każda sprzedaż, do której doszło w wyniku aktywności samego przedsiębiorcy lub jego pracownika w mediach społecznościowy ..
Jak trafić do mediów ze swoim biznesem?
Wiele firm zastanawia się jak zawalczyć o rozgłos w mediach. Ekstremalne sposoby, to pokusić się na wielki przekręt, a później się nim pochwalić lub też obrazić jakąś znaną publicznie osobę. Ale przecież nie w tym rzecz. ;) Naszym celem winno być bowiem przedstawienie swojej firmy ..
Marketing usług vs marketing produktów
Marketing usług i marketing produktu są dwoma odrębnymi rodzajami marketingu. W przypadku przedsiębiorstwa usługowego musimy stosować inne metody docierania do klientów. Dlaczego? Jakie więc są podstawowe cechy usług, które odróżniają je od produktów? Oto najważniejsze z nich: - nie ..
5 zasad, by klienci chcieli kupować
Co zrobić, by klienci chcieli kupować nasze produkty? Logiczna odpowiedź, to: zaoferuj im to, czego potrzebują, w dodatku w cenie niższej niż konkurenci. Ta zasada jest znana od dawna, jednak w ostatnim okresie znacznie ważniejsze staje się to, czy klienci mogą nam zaufać. I to może być ..
Jak mieć więcej opinii w Google i na Facebooku?
Kto z nas nie szukał specjalisty lub wykonawcy na podstawie opinii o nim wystawionym na Znany Lekarz lub Booksy? Lubimy, kochamy wręcz rekomendacje. Sprawiają, że czujemy się bezpiecznie. Dzięki nimi czujemy, że dobrze wydamy nasze pieniądze. Opinie o firmie w Google lub na Facebooku maj ..