Aktualności
Sprzedaż przez EMOCJE
W ostatnich wpisach zdradziliśmy tajniki skutecznych ofert - jak pisać, aby ludzie chcieli je czytać. Podkreślaliśmy wagę tego, w jaki sposób Twoje produkty lub usługi
Powrót pracowników do pracy- zalecenia Państwowej Inspekcji Pracy
W związku z tym, że stopniowo znoszone są kolejne restrykcje wdrożone z powodu pandemii koronawirusa coraz więcej pracodawców decyduje się na zakończenie pracy zdalnej i zarządza powrót pracowników do siedzib przedsiębiorstw. W niniejszym wpisie zostanie poruszony temat zaleceń, które ..
Dlaczego potencjalny klient pyta o oczywiste rzeczy?
Jeśli kiedykolwiek wystawiłeś coś na OLX, Allegro lub prowadziłeś sklep internetowy, być może spotkałeś się z pewnym powtarzającym się scenariuszem. Przygotowałeś bardzo dokładny opis produktu, poszerzałeś go sukcesywnie o najczęściej zadawane przez klientów pytania, a ludzie i ..
Jak napisać dobrą ofertę produktu lub usługi? cz 2
W poprzednim wpisie dotyczącym dobrej oferty sprzedażowej wspomnieliśmy o tym, aby opis zawierał informacje: jak klient zaoszczędzi czas na naszej us ..
Jak napisać dobrą ofertę produktu lub usługi? cz 1
Wielu przedsiębiorców popełnia podobne błędy podczas opisywania swoich produktów lub usług. Opisują głównie aspekty techniczne, takie jak rozmiar, kolor, specyfikację techniczną. Używają tych samych określeń, co wszyscy. Nikogo nie interesują cechy Twojego produktu (o ile nie spr ..