Aktualności
Jak przy pomocy własnego portalu budować relację z klientami?
Community to grupa ludzi blisko związanych z daną marką. Mówimy tu o osobach, które łączy wspólna pasja lub cechy charakteru, niezależnie od tego, czy są to młodzi rodzice, entuzjaści gier komputerowych, zapaleni rowerzyści, czy seniorzy z konkretnego regionu. To, jakie cechy będą sta ..
Jak zwiększać konwersje content marketingiem?
Zwiększenie konwersji to proces polegający na zwiększeniu liczby użytkowników, którzy podejmują pożądaną akcję na stronie internetowej lub w aplikacji. Może to oznaczać, że więcej osób dokonuje zakupów, subskrybuje newsletter, rejestruje się na stronie czy wykonuje inne aktywności ..
Produkt, moda czy marka? Jak internet zmienia proces decyzji zakupowych?
Proces podejmowania decyzji zakupowych jest jednym z kluczowych elementów w życiu konsumenta, a zmiany w sposobie, w jaki ludzie podejmują te decyzje, są znacząco związane z wpływem internetu. Nie ma jednej odpowiedzi na to, czy produkt, moda czy marka mają największe znaczenie, ponieważ t ..
Jak mierzyć skuteczność reklamy?
Płatne reklamy mogą być niezwykle skutecznym narzędziem, bo pozwalają na precyzyjne określenie grupy docelowej, co oznacza, że reklamy trafiają do osób, które są bardziej skłonne do zainteresowania się ofertą oraz często przynoszą szybsze wyniki niż działania organiczne. Monitorowa ..
Kultura organizacji – jak ją kształtować?
Kultura organizacji to zbiór wartości, norm, przekonań, zwyczajów i zachowań, które kształtują atmosferę pracy i wpływają na to, jak pracownicy współpracują ze sobą oraz jak reprezentują firmę na zewnątrz. Kultura organizacyjna odgrywa kluczową rolę w kształtowa ..