Aktualności
Jak trafić do mediów ze swoim biznesem?
Telewizja i radio nadal mają ogromną siłę oddziaływania i zasięgu. Istnieje wiele powodów, dla których niektóre firmy marzą o obecności w tych mediach. Przede wszystkim mają one potencjał dotarcia do ogromnej liczby ludzi w krótkim czasie. Reklama lub wy ..
Social selling – czy sprzedaż społecznościowa zastąpi telemarketing?
Wolisz, żeby ktoś do Ciebie zadzwonił z ofertą czy pokazał Ci ją na Instagramie? A może nie przekonuje Cię żadna z tych form reklamy? To drugie, czyli social selling niekoniecznie wypiera telemarketing, ale może zmieniać sposób, w jaki firmy nawiązują kontakty z potencjalnymi klientami ..
Obsługa klienta jako element marketingu usług
Kiedy idziemy do lekarza i jest on oschły lub niemiły, odnosimy wrażenie, że nasze leczenie nie przebiegnie najlepiej. Z kolei lekarz życzliwy pozostawia w nas wiarę, że uda nam się dojść do zdrowia. Nie ma znaczenia, że pierwsza osoba mogła mieć większą skuteczność i wyższe kompet ..
Jak odpowiadać na negatywne opinie i komentarze?
Czy wiesz, że ludzie często ufają opiniom Internautów bardziej niż reklamom czy oficjalnym komunikatom firm? Gdy wiele osób wyraża pozytywne opinie, inni są bardziej skłonni zaufać i skorzystać z usług lub kupić produkt. Badania pokazują, że znaczna liczba osób korzysta z opinii inny ..
Spodziewaj się w biznesie najlepszego, bądź gotowy na najgorsze
Bycie optymistą w biznesie może przynieść wiele korzyści. Optymizm często napędza przedsiębiorców do podejmowania ryzyka, szukania nowych możliwości i działania nawet w trudnych sytuacjach. Optymiści często widzą potencjał tam, gdzie inni mogą dostrzegać problemy. Ta pozytywna pe ..