Aktualności
Jak odpowiadać na negatywne opinie i komentarze?
Czy wiesz, że ludzie często ufają opiniom Internautów bardziej niż reklamom czy oficjalnym komunikatom firm? Gdy wiele osób wyraża pozytywne opinie, inni są bardziej skłonni zaufać i skorzystać z usług lub kupić produkt. Badania pokazują, że znaczna liczba osób korzysta z opinii inny ..
Spodziewaj się w biznesie najlepszego, bądź gotowy na najgorsze
Bycie optymistą w biznesie może przynieść wiele korzyści. Optymizm często napędza przedsiębiorców do podejmowania ryzyka, szukania nowych możliwości i działania nawet w trudnych sytuacjach. Optymiści często widzą potencjał tam, gdzie inni mogą dostrzegać problemy. Ta pozytywna pe ..
Własna aplikacja mobilna – kiedy warto spróbować?
Istnieje wiele rodzajów firm, które mogłyby skorzystać z własnej aplikacji mobilnej, aby zwiększyć swoją obecność online, ułatwić interakcję z klientami i zapewnić dodatkową wartość. Firmy handlowe (np. sklepy detaliczne) mogą stworzyć aplikację mobilną, aby umożliwić klientom ..
Jak przy pomocy własnego portalu budować relację z klientami?
Community to grupa ludzi blisko związanych z daną marką. Mówimy tu o osobach, które łączy wspólna pasja lub cechy charakteru, niezależnie od tego, czy są to młodzi rodzice, entuzjaści gier komputerowych, zapaleni rowerzyści, czy seniorzy z konkretnego regionu. To, jakie cechy będą sta ..
Jak zwiększać konwersje content marketingiem?
Zwiększenie konwersji to proces polegający na zwiększeniu liczby użytkowników, którzy podejmują pożądaną akcję na stronie internetowej lub w aplikacji. Może to oznaczać, że więcej osób dokonuje zakupów, subskrybuje newsletter, rejestruje się na stronie czy wykonuje inne aktywności ..