Księgowość, prawo, doradztwo, networking

Gadżety reklamowe dla kontrahentów i pracowników – czy warto dawać?

Kiedy podejmujemy z kimś współpracę – zarówno z nowym kontrahentem, jak i członkiem naszego zespołu, warto, aby ta osoba od samego początku poczuła się ważna i doceniona. Można to zrobić na wiele sposobów – radością ze współpracy podzielić się w mediach społecznościowych, a o nowym pracowniku powiedzieć kilka dobrych słów publicznie. Jedną ze skuteczniejszych metod może się jednak okazać wręczenie ciekawego gadżetu reklamowego z logo naszej firmy.

Kochamy prezenty

Ludzie kochają zarówno otrzymywać, jak i dawać prezenty, a więc zadziała tutaj zasada wdzięczności – Ty do mnie z takimi dobrociami, to ja wykonam dla Ciebie lepszą pracę.

Drobne upominki, które ofiarowujemy, sprawiają dobre skojarzenia z naszą marką, przypominają o nas, a jeżeli bardzo trafione – towarzyszą osobom obdarowanym każdego dnia. Mamy tutaj na myśli przedmioty użyteczne, takie jak powerbank, pendrive, głośnik bezprzewodowy, zestaw podróżny, czy jakąś torbę. Nie chodzi o to, aby taki gadżet był bardzo drogi w produkcji – absolutnie nie musi. Liczy się pomysł, wykonanie oraz sam fakt jego wręczenia, co wyróżni nas wśród pozostałych firm, z którymi współpracuje nasz kontrahent. Kto wie, może zaskoczysz swojego pracownika powitalnym pakietem, który dla Ciebie będzie niewielkim kosztem, a dla niego doskonałym początkiem współpracy.

Co może się znajdować w pakiecie powitalnym (welcome pack) dla pracownika?

Jeżeli pracowałeś kiedyś, drogi czytelniku, na etacie, z pewnością pamiętasz, ile emocji ma miejsce pierwszego dnia pracy. Zależy Ci, żeby dowiedzieć się jak najwięcej, zrobić dobre wrażenie i poznać ludzi, z którymi będziesz spotykać się każdego dnia. Z pewnością napięcie i stres rozładuje pakiet powitalny – welcome pack. W jego skład może wchodzić kubek termiczny, notes, długopis, pendrive, eko torba na zakupy, a nawet cukierki lub batonik.

Ogromne wrażenie zrobi gadżet nietypowy, nietuzinkowy – kalendarz z planerem biznesowym, personalizowany wizytownik, czy parasol. Mogą się one okazać się strzałem w dziesiątkę zarówno dla pracownika, jak i dla klienta!

Do przygotowania odpowiedniego gadżetu można zatrudnić ilustratora, który stworzy na tyle ciekawą grafikę, że obdarowana firma lub pracownik nie będzie chciał takiego gadżetu rzucić w kąt, a będzie z dumą nosić lub używać (np. etui do kluczy, torbę materiałową czy nadruk na kubku).


Pracownicy firmy Traffit otrzymują taki pakiet startowy. Zawiera on: etui na laptopa,  firmową bluzę, worek sportowy lub zakupowy, kubek, notes z długopisem, zaślepkę na kamerkę w komputerze, piłeczkę antystresową i smycz. Na każdym z  gadżetów znajduje się firmowe hasło oraz logo. Ucieszyłbyś się? 🙂

Święta Bożego Narodzenia, jako doskonała okazja do uznania naszych stałych klientów

Nic tak nie zaskoczy naszych stałych klientów, jak nietypowy prezent świąteczny. Jeśli będą to ozdoby choinkowe np. bombki, spraw, aby powalały.

Jeśli będzie to jakaś przekąska (np. czekoladki), spraw, aby była przepyszna.  Wysyłka gadżetu reklamowego stałym klientom może spowodować, że zdecydują się na przedłużenie współpracy lub zamówią u Ciebie kolejne produkty, lub usługi. Będą również dobrze o Tobie mówić swoim znajomym. Decyzje konsumenckie i to, na co wydajemy pieniądze, często jest podyktowane emocjami, a gadżet może wywołać te najlepsze – zaskoczenie, radość, rozbawienie. No i oczywiście – wdzięczność!

Każda sytuacja jest dobra do tego, aby nasza marka i logo dobrze się kojarzyły, były zapamiętywane i wywoływały pozytywne uczucia. Prawdopodobnie i Ty masz w swoim domu lub biurze coś, co otrzymałeś w prezencie przy większych zakupach, na jakiejś konferencji, albo od współpracującej z Tobą firmy. Może jest to teczka filcowa? Może pendrive? A może zwykły długopis? Bądź hojny w obdarzaniu ludzi, którzy powierzają Ci swój czas lub pieniądze, a odwdzięczą się najlepszą współpracą, na jaką ich stać.

Zapisz się

Do naszego newslettera
Bądź na bieżąco z nowościami w Concepcion i odbierz rabat 10% na pierwszą konsultację podatkową.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, m.in. newslettera, w tym pocztą elektroniczną, na udostępniony przeze mnie adres elektroniczny, od CONCEPCION Sp. z.o.o. z siedzibą w Bydgoszczy, przy ul. Kasztanowa 32/15, NIP: 9671361439, REGON:31622051, KRS: 0000526305 zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.). Wiem, że zgodę tę mogę w każdej chwili cofnąć.