Aktualności
Jak budować i rozwijać sieć kontaktów na LinkedIn?
Posiadanie rozbudowanej sieci kontaktów na LinkedIn pozwala na utrzymywanie długotrwałych relacji z innymi profesjonalistami. Można nawiązać kontakty, które przetrwają przez lata i w niedalekiej lub dalszej przyszłości mogą przynieść korzyści, takie jak współpraca, dostęp do nowyc ..
Jak wykorzystać Instagram w biznesie?
Instagram jest przydatny dla różnych rodzajów firm, ale szczególnie dobrze sprawdza się w przypadku tych, które skupiają się na wizualnym aspekcie swoich produktów lub usług. Marki modowe, kosmetyczne, gastronomiczne, podróżnicze, fitnessowe, artystyczne, rozrywkowe oraz technologiczne c ..
Jak trafić do mediów ze swoim biznesem?
Telewizja i radio nadal mają ogromną siłę oddziaływania i zasięgu. Istnieje wiele powodów, dla których niektóre firmy marzą o obecności w tych mediach. Przede wszystkim mają one potencjał dotarcia do ogromnej liczby ludzi w krótkim czasie. Reklama lub wy ..
Social selling – czy sprzedaż społecznościowa zastąpi telemarketing?
Wolisz, żeby ktoś do Ciebie zadzwonił z ofertą czy pokazał Ci ją na Instagramie? A może nie przekonuje Cię żadna z tych form reklamy? To drugie, czyli social selling niekoniecznie wypiera telemarketing, ale może zmieniać sposób, w jaki firmy nawiązują kontakty z potencjalnymi klientami ..
Obsługa klienta jako element marketingu usług
Kiedy idziemy do lekarza i jest on oschły lub niemiły, odnosimy wrażenie, że nasze leczenie nie przebiegnie najlepiej. Z kolei lekarz życzliwy pozostawia w nas wiarę, że uda nam się dojść do zdrowia. Nie ma znaczenia, że pierwsza osoba mogła mieć większą skuteczność i wyższe kompet ..