Księgowość, prawo, doradztwo, networking

Jak wizytówka w Google dostarczy Ci klientów?

Google Moja Firma to bezpłatny profil, dzięki któremu możesz w znacznym stopniu zwiększyć swoją widoczność w wynikach wyszukiwania oraz na mapach Google. Pozycjonowanie Google Moja Firma może w znaczący sposób podnieść widoczność Twojej firmy w sieci i przyciągnąć do niej nowych odbiorców. Według przeprowadzonych badań tego zagadnienia, nawet 25% ruchu na swojej stronie internetowej możesz pozyskać właśnie w ten sposób. W praktyce to duży odsetek nowych odbiorców, którzy są potencjalnymi klientami Twojej marki.

Wizytówka Google Moja Firma jest bowiem  dodatkową kartą z informacjami, która wyświetla się osobom korzystającym z wyszukiwarki lub map. I wreszcie wizytówka firmy Google jest to też niezwykle cenny, dodatkowy kanał, którym możesz dotrzeć do zupełnie nowych odbiorców.
Wizytówki Google dla firm (czyli po prostu konta Google Moja Firma), to syntetyczne przedstawienie najważniejszych informacji na temat twojej działalności. Wizytówka firmy w Google pozwala w najprostszy sposób poinformować potencjalnych klientów o:
– lokalizacji,
– godzinach otwarcia,
– profilu działalności.

Oto nasza wizytówka Google:

Wizytówka w Google w dużym stopniu ułatwia znalezienie ważnych informacji kontaktowych i pozwala szybko i wygodnie sprawdzić opinie o firmie. Wizytówka Twojej firmy w czasach współczesnych to już nie tylko mała pinezka w Mapach Google. Tak było kiedyś. Aktualnie jest to po prostu genialna tuba informacyjna.

Dzięki niej możesz docierać zarówno do aktualnych, jak i przede wszystkim nowych klientów. Możesz na bieżąco komunikować im, co ciekawego się u Ciebie dzieje – o nowym produkcie, nowym filmie, zrealizowanym ciekawym projekcie. O tym wszystkim bez wahania ogłaszasz wszem i wobec na Twojej stronie internetowej i fanpage’u na Facebooku.

Szczegółowe informacje pojawiają się zarówno w Mapach Google, jak i w wynikach wyszukiwania. W tym drugim przypadku często są bardziej wyróżnione, niż pierwsza pozycja wyników organicznych i przez to trochę „kradną” ruch ze starannie wypozycjonowanych stron. Wiadomą rzeczą jest fakt, że jeśli użytkownik nie musi wchodzić na stronę do sekcji Kontakt, żeby sprawdzić numer telefonu, to raczej tego nie zrobi.

Posiadanie wizytówki Google Moja Firma ma zatem więcej sensu, niż to się może niektórym wydawać.

Reasumując, stworzenie wizytówki Google Moja Firma i jej weryfikacja to pierwszy krok do uzyskania wysokiej pozycji na liście wyszukiwania. Musimy jednak pamiętać, że podane w niej informacje powinny być sprawdzone, aktualne i spójne z innymi witrynami, na których się znajdują. Szczególne znaczenie mają tzw. dane NAP, czyli name, address, phone. Muszą one pokrywać się z tymi danymi, które Twoja firma zamieściła w zakładce kontakt na oficjalnej stronie internetowej oraz z innymi wizytówkami i bazami firm, w których są one opublikowane.

Jednak równie ważne są inne dane firmy, takie jak jej opis, opublikowane zdjęcia czy opinie klientów. Bardzo istotne jest też systematyczne uzupełnianie swojego profilu, a także szybka reakcja na wpisy i oceny Twoich klientów. Większa aktywność to również o wiele większa szansa na dodanie nowych atrybutów przez użytkowników, zwiększających atrakcyjność Twojej oferty w oczach klientów.

Wizytówka Google Moja Firma to niezbędne rozwiązanie dla firm, które duży nacisk kładą na pozycjonowanie lokalne. Dzięki niemu nie tylko możesz zwiększyć widoczność swojej firmy na rynku lokalnym. Jest to również doskonały sposób, by pokazać się jako marka rzetelna i komunikatywna, tworząca świetne relacje ze swoimi klientami.

 

 

 

 

Zapisz się

Do naszego newslettera
Bądź na bieżąco z nowościami w Concepcion i odbierz rabat 10% na pierwszą konsultację podatkową.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, m.in. newslettera, w tym pocztą elektroniczną, na udostępniony przeze mnie adres elektroniczny, od CONCEPCION Sp. z.o.o. z siedzibą w Bydgoszczy, przy ul. Kasztanowa 32/15, NIP: 9671361439, REGON:31622051, KRS: 0000526305 zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.). Wiem, że zgodę tę mogę w każdej chwili cofnąć.