Dlaczego warto mieć firmową stronę WWW?
Witryna firmy, w dobie dominującej roli internetu, dla wielu potencjalnych klientów staje się pierwszą formą uzyskania informacji dotyczących skróconej lub całościowej oferty danej firmy.
Co najbardziej istotne, dane na stronie internetowej dostępne są przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, czego nie da nam nawet najlepszy system zmianowy w realnym świecie.
Niemałe znaczenie ma również fakt, że prowadzenie firmowej strony jest zazwyczaj znacznie tańsze niż np. drukowanie i rozdawanie klientom ulotek, czy reklamowych broszur.
Własna, nowoczesna strona WWW (taka, która dobrze wygląda na smartfonach), jest również najlepszym narzędziem do informowania potencjalnych klientów o nowych, atrakcyjnych ofertach firmy. Dzięki własnej witrynie, przedsiębiorca może także dotrzeć do szerszej grupy odbiorców (np. umieszczając w różnych miejscach w Internecie reklamy zawierające odnośniki do firmowej strony).
WWW = zaufanie
Ponadto dobrze zaprojektowana strona WWW wzbudza zaufanie klienta. Można wysnuć wniosek, że skoro firmę stać na profesjonalną stronę, świadczy to o jej kompetencjach, rzetelności i oferowanej jakości.
Potęga wszechobecnej reklamy w internecie jest olbrzymia. Dzięki kampaniom reklamowym jesteśmy w stanie dotrzeć do ogromnej rzeszy odbiorców, potencjalnie zainteresowanych naszą branżą, a więc mnożyć zyski. Strony WWW jako nośnik reklamy pokazują w pigułce najlepsze to, co jesteśmy w stanie i chcemy zaoferować. Posiadanie strony WWW przyczynia się do budowy pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa, jako wiarygodnego i godnego zaufania, idącego z postępem technologii i mądrze korzystającego z niego.
Należy również zwrócić uwagę na fakt, że strony WWW dają również ogromne możliwości autoprezentacji. Ciekawie i przyjaźnie zaprojektowana witryna może być również wirtualnym biurem, dzięki któremu klient może uświadomić sobie, że firma jest godna zaufania, cechuje ją fachowość i wysoka jakość usług. Wszystkie informacje zawarte na stronach WWW powinny być treściwe i
wyważone, tak aby umożliwiały szybkie zapoznanie się z osiągnięciami, doświadczeniem firmy i korzyściami wynikającymi z ewentualnej współpracy.
Podsumowanie
Korzyści z posiadania własnej strony internetowej:
– Masz możliwość budowania pozytywnego wizerunku firmy;
– Możesz uzyskać ułatwiony kontakt z klientami i przyciągnąć nowych;
– Poznajesz swoich odbiorców;
– Oszczędzasz na kosztach reklamy;
– Wykorzystujesz skuteczne narzędzie sprzedażowe;
– Otrzymujesz szybką informację zwrotną.