Aktualności
Jak skutecznie generować leady poprzez webinary?
Organizowanie webinariów może przynosić wiele korzyści zarówno osobom prywatnym, jak i firmom. Webinaria można oglądać z dowolnego miejsca na świecie, o każdej porze dnia i nocy, co sprawia, że są one wyjątkowo dostępne i wygodne dla uczestników. Nie muszą oni podróżować ani opusz ..
Optymalizacja treści – jak wykorzystać semantyczne SEO w praktyce?
Masz firmową stronę internetową i chcesz, aby wyświetlała się wyżej w Google? Tak, aby klienci po wpisaniu odpowiednich fraz trafiali właśnie na Ciebie? Koniecznie zainteresuj się tematem semantycznego SEO. Semantyczne SEO to strategia optymalizacji stron internetowych, która koncentru ..
Siła rekomendacji – jak pozyskać opinie, które napędzają sprzedaż?
Ludzie naturalnie mają tendencję do ufania innym ludziom, szczególnie tym, którzy są podobni do nich lub którzy dzielą podobne doświadczenia. Opinie i rekomendacje pochodzące od innych klientów lub użytkowników są postrzegane jako bardziej wiarygodne niż komunikaty firm. Oferują wglą ..
Jak przygotować kampanię e-mail marketingową?
Wysyłanie mailingów biznesowych ma wiele korzyści i może być skutecznym narzędziem w strategii marketingowej firmy. Mailingi pozwalają na regularny kontakt z klientami, co może pomóc w budowaniu trwałych relacji. O tym, że ludzie CHCĄ dostawać maile i dlaczego tak jest,
Coworking – co to jest i jak działa?
Pomysł coworkingu narodził się w latach 90. XX wieku, kiedy to Bernie DeKoven założył "The Games Preserve" w Nowym Jorku, gdzie ludzie mogli wspólnie pracować i bawić się. Prawdziwy rozkwit koncepcji nastąpił w pierwszej dekadzie XXI wieku wraz z rozwojem nowych technologii, freelancingi ..