Aktualności
Optymalizacja treści – jak wykorzystać semantyczne SEO w praktyce?
Masz firmową stronę internetową i chcesz, aby wyświetlała się wyżej w Google? Tak, aby klienci po wpisaniu odpowiednich fraz trafiali właśnie na Ciebie? Koniecznie zainteresuj się tematem semantycznego SEO. Semantyczne SEO to strategia optymalizacji stron internetowych, która koncentru ..
Siła rekomendacji – jak pozyskać opinie, które napędzają sprzedaż?
Ludzie naturalnie mają tendencję do ufania innym ludziom, szczególnie tym, którzy są podobni do nich lub którzy dzielą podobne doświadczenia. Opinie i rekomendacje pochodzące od innych klientów lub użytkowników są postrzegane jako bardziej wiarygodne niż komunikaty firm. Oferują wglą ..
Jak przygotować kampanię e-mail marketingową?
Wysyłanie mailingów biznesowych ma wiele korzyści i może być skutecznym narzędziem w strategii marketingowej firmy. Mailingi pozwalają na regularny kontakt z klientami, co może pomóc w budowaniu trwałych relacji. O tym, że ludzie CHCĄ dostawać maile i dlaczego tak jest,
Coworking – co to jest i jak działa?
Pomysł coworkingu narodził się w latach 90. XX wieku, kiedy to Bernie DeKoven założył "The Games Preserve" w Nowym Jorku, gdzie ludzie mogli wspólnie pracować i bawić się. Prawdziwy rozkwit koncepcji nastąpił w pierwszej dekadzie XXI wieku wraz z rozwojem nowych technologii, freelancingi ..
Digital marketing – co to takiego?
Tradycyjne metody pozyskiwania klientów obejmują różnorodne strategie marketingowe, które były wykorzystywane przed erą cyfrową. Reklama w prasie, reklama radiowa, reklama telewizyjna, plakaty i ulotki, direct mail, telemarketing, targi i wystawy, outdoor advertising, sponsorowanie wydarze ..