Księgowość, prawo, doradztwo, networking

Sklep

Wyświetlanie 11–15 z 21 wyników

  • RODO- ASPEKTY PRAKTYCZNE W FIRMIE.

    650,00  500,00 
    Dodaj do koszyka

    Szkolenie kompleksowo przedstawi obowiązki  pracodawcy w zakresie wprowadzenia i przestrzegania przepisów RODO w swoim przedsiębiorstwie. Szkolenie prowadzone przez prawnika, który szczegółowo doradzi i wyjaśni najbardziej zawiłe problemy dotyczące przepisów RODO.

    Terminy do ustalenia wkrótce.

  • RÓŻNICE PODATKOWE I PRAWNE MIĘDZY JEDNOOSOBOWĄ DZIAŁALNOŚCIĄ GOSPODARCZĄ, A SPÓŁKĄ.

    600,00  450,00 
    Dodaj do koszyka

    Wiele czynników wpływa na to jaką formę prowadzenia działalności zdecyduje się właściciel. Jakie są różnice? Wady i zalety? Na szkoleniu zostaną poddane dokładnej analizie aspekty formalno -prawne, a także podatkowe istniejących form.

    Dowiedz się tego w czasie szkolenie on-line.

  • SPOTKANIE KLUBU KOBIET BIZNESU 16 MAJA 2024 R.

    60,00 
    Dodaj do koszyka

    Zapraszamy na Spotkanie w Klubie Kobiet Biznesu: „Marketing lokalny online – czym jest i jakie zapewnia korzyści?”

     

    Drogie Panie,

    Już 16 maja 2024 r. serdecznie zapraszamy do Klubu Kobiet Biznesu na wyjątkowe spotkanie poświęcone tematyce „Marketing lokalny online – czym jest i jakie zapewnia korzyści?”.

    Spotkanie poprowadzi:

    Grzegorz Urbaniak – Założyciel i Prezes firmy Mediart, która na bydgoskim rynku istnieje od 17 lat. Wraz z 7-osobowym zespołem planuje, buduje, wdraża, optymalizuje i analizuje działania z zakresu marketingu online. To współpraca kilku specjalistów, którzy wzajemnie komunikują się ze sobą i realizują strategie reklamowe w sieci.
    Na początku były to działania z zakresu SEO – optymalizacji stron www, jednak szybko rozwinął się też dział content marketingu. Obejmuje on: analizę słów kluczowych i tematyki, tworzenie treści, opisów i artykułów blogowych, a także ich dostosowaniem pod SEO i przygotowaniem do publikacji.

    Podczas spotkania dowiesz się m.in.:

    Jeśli marketing online, to nie mogło zabraknąć również Social Mediów. Budowanie wizerunku marki, działania wspierające sprzedaż, przygotowywanie i planowanie treści, a także dbałość o spójną identyfikację graficzną we współpracy z grafikiem. Mediart działa w zakresie platform META (Facebook + Instagram) oraz LinkedIn. Nie ogranicza to jednak obszaru wykonywanych zadań – TikTok, YouTube, Twitter i wiele innych również może być kanałem promocji marki. W ramach serwisów META firma projektuje, tworzy, optymalizuje kampanie sponsorowane.
    Jak mawia Grzegorz: “Zlecony nam marketing online ma zarabiać dla firmy. Z tego względu nie mamy umów terminowych – to klient decyduje, czy współpraca z nami przynosi zyski, a naszym zadaniem jest zrobienie wszystkiego, aby zadbać o jakość naszych prac.”

    Bądź z nami!

    Dołącz do inspirującej społeczności kobiet, które razem tworzą inspirujące środowisko biznesowe! Niech to będzie czas, gdzie odnajdziesz wsparcie, inspirację i cenne porady od doświadczonych przedsiębiorczyń podczas networkingu!

    Data i miejsce:

    • Data: 16 maja 2024 r.
    • Godzina: 9.30-12.30
    • Miejsce: Bydgoszcz, Arkada Galeria Wnętrz, ul. Fordońska 40

    Rezerwacja miejsc:

    Uprzejmie prosimy o rezerwację miejsc poprzez sklep lub telefonicznie pod numerem 500 732 500, najpóźniej do dnia 12 maja 2024 r.

    Opłata za spotkanie dla gości będących pierwszy lub drugi raz: 60,00 PLN

     

    Nie przegap okazji! Rezerwuj miejsce już dziś i bądź z nami na inspirującym spotkaniu Klubu Kobiet Biznesu!

  • SZKOLENIE BIZNESOWE – WIEDZA NA START!

    25,00 
    Dodaj do koszyka

    8 listopada br. o godzinie 10:00 rusza wydarzenie wypełnione wartościową, skondensowaną wiedzą – WIEDZA NA START!

    Szkolenie dla poczatkujących przedsiębiorców, osób myślących o założeniu własnego biznesu.

     

     

     

  • SZKOLENIE DLA PRACODAWCÓW I INNYCH OSÓB KIERUJĄCYCH PRACOWNIKAMI.

    150,00 
    Dodaj do koszyka

    Celem szkolenia dla pracodawców i innych osób kierujących pracownikami jest aktualizacja, uzupełnienie wiedzy, i nabycie umiejętności w szczególności z zakresu:

    • oceny zagrożeń występujących w procesach pracy oraz ryzyka związanego z tymi zagrożeniami,
    • kształtowania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy,
    • ochrony pracowników przed zagrożeniami związanymi z wykonywaną praca.

Zapisz się

Do naszego newslettera
Bądź na bieżąco z nowościami w Concepcion i odbierz rabat 10% na pierwszą konsultację podatkową.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, m.in. newslettera, w tym pocztą elektroniczną, na udostępniony przeze mnie adres elektroniczny, od CONCEPCION Sp. z.o.o. z siedzibą w Bydgoszczy, przy ul. Kasztanowa 32/15, NIP: 9671361439, REGON:31622051, KRS: 0000526305 zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.). Wiem, że zgodę tę mogę w każdej chwili cofnąć.