Księgowość, prawo, doradztwo, networking

KOMUNIKACJE W ZESPOLE W OPARCIU O 4 MODELE ZACHOWAŃ.

Promocja!

750,00  550,00 

Szkolenie warsztatowe, które nauczy Cię w skuteczny sposób komunikować się z pracownikami, czy też klientami, aby osiągnąć wyznaczone cele.

Opis

Celem warsztatów jest zrozumienie zachowania ludzi i ich relacji, co pozwoli przełożyć się na skuteczniejszy sposób komunikacji. Omawiane zagadnienia dotycz:

  • 4 strefowy model zachowania pracowników/ klientów,
  • rozpoznawanie zachowań pracowników/ klientów,
  • i wyciąganie wniosków z zachowań pracowników/ klientów.

Szkolenie skierowane jest do obecnej i przyszłej kadry zarządzającej, ponieważ wpłynie korzystnie na efektywność pracowników i wzrost ich motywacji.

Czas trwania 6 godzin.

Terminy do ustalenia wkrótce.